WNESSTV и DENTAL TRIBUNE България обявиха своето партньорство

В началото на декември 2017-а Dental Tribune Bulgaria – издател на Dental Tribune и организатор на конкурса „Усмивка на годината“, и новата международна уелнес телевизия с български собственици – WNESSTV, подписаха договор за партньорство. Иновативният телевизионен канал, създаден с идеята чрез своето съдържание да мотивира хората да живеят и да се чувстват по-добре, избра партньорство с Dental Tribune по повод позитивния му проект „Усмивка на годината“. От своя страна денталната медия стартира стратегическо партньорство с новия, набиращ все по-голяма скорост телевизионен канал, с цел осигуряване на разширено портфолио на рекламодателите в денталния бранш.

„Партньорството на Dental Tribune с новия телевизионен уелнес канал е съвсем естествен процес предвид факта, че в последната година работихме изключително активно и приоритетно за развитието на дигиталните ни медийни канали, и както нашите читатели вече знаят, през 2018 г. стартираме новото дигитално издание на Dental Tribune, което създадохме първи в бранша и което съм щастлива, че монетаризирахме изключително успешно, тъй като 50% от нашата топла аудитория избра абонамент именно за дигиталното издание. От 2018 г. буквално затваряме кръга, наречен рекламен медиен пазар, и сме готови да предложим на своите партньори абсолютно всички възможности за реклама в таргетираните дентални медии, които управляваме: принт реклама във вестник „Дентал Трибюн“, онлайн реклама в нашето ново дигитално издание, както и в седмичния ни нюзлетър, фейсбук реклама в активния ни фирмен профил, а сега вече и телевизионна реклама. Във време на драстичен дигитален триумф в медийния пазар смятам, че много бързо се преориентирахме и доказахме за пореден път, че сме компания с изключително добро ноу-хау и бизнес усет“, коментира издателят и управител на Dental Tribune Bulgaria Уляна Винчева.

„С новото ни портфолио сме изключително конкурентоспособни, но също така показваме на нашите читатели, че сме действащи, активни, иновативни. А да сме такива е важно, за да имаме възможност да осигуряваме най-горещите и актуални новини за революционни продукти и техники преди всички останали“, добави още Винчева.

Иван Тодоров – създател и управител на WNESSTV, от своя страна сподели увереността си, че партньорството на новата уелнес телевизия с утвърден медиен браншови играч, какъвто е Dental Tribune, ще донесе сериозна добавена стойност за тези рекламодатели на Dental Tribune, които биха искали да реализират продажби чрез директна комуникация с крайния клиент. „Така например, ако предлагаш импланти, изключително далновидно е да обучиш крайния клиент в стойностите и предимствата на твоята имплантатна система, така че, когато пациентът влезе в кабинета, той вече да има яснота за имплантната система, която ще бъде използвана за неговия случай. И точно тук смятам, че екипът на Dental Tribune, зад който стоят хора с 11-годишно присъствие в денталния бранш, ще бъде изключително ценен в качеството си на добър коректив, партньор и консултант.“

В друг случай WNESSTV би бил точният рекламен канал и за компании, които предлагат продукти и за крайния клиент и които биха били щастливи техните брандове да бъдат рекламирани в позитивна телевизионна медия, с интелигентна и платежоспособна аудитория, за която грижата за тялото и духа е основен приоритет. WNESSTV е и интелигентният тв канал, който денталните клиники да изберат да излъчват на екраните си в денталните клиники. Когато посещаваш дентален кабинет, за да се погрижиш за здравето на усмивката си, съвсем естествено е да се наслаждаваш на предавания, или дори само на кадри, свързани със здравето на тялото и духа.”
Г-н Тодоров добави, че Dental Tribune ще партнира и за създаване на дългосрочна рубрика, свързана с денталното здраве и усмивката. „За мен и екипа ми е изключително ценно да се доверим на специалисти в сферата, каквито са екипът на Dental Tribune, които ще менажират сериозна рубрика предавания, свързана със здравето на усмивката на хората.“ Тодоров добави още, че е сигурен, че „заедно двете компании могат повече“ и освен добавена стойност за своите клиенти партньорството ще донесе и сериозни позитиви за двете медии като цяло.

ПАРТНЬОРСТВО НА WNESSTV и „УСМИВКА НА ГОДИНАТА“

Dental Tribune ще си партнира активно с WNESSTV във връзка с проекта „Усмивка на годината 2018“, като телевизионният канал ще промотира проявата, като ще излъчва рекламни клипове на събитието, ще направи репортаж на церемонията по награждаването и ще осигури излъчване на интервюта с всичките 6-има победители в отделните категории.

Повече за WNESSTV: wnesstv.com

error: Съдържанието е защитено!