W&H помага на пациентите да станат фенове

Можете да ги наречете „ежедневни герои“: всички зъболекари и други дентални професионалисти, които със своята ангажираност, умения или просто с приятелската си усмивка успяват да превърнат посещението в денталния кабинет в положително за пациента изживяване. Те го правят, защото са загрижени и искат да се уверят, че пациентите им се чувстват комфортно. Именно върху това се фокусира новата имиджова кампания на W&H „От пациент станете фен“, която насочва светлината на прожекторите не към компанията, а към зъболекарите и техните екипи. В това интервю маркетинг директорът на W&H Anita Thallinger разказва за историята, целите и предизвикателствата на рекламната кампания.

 

 

През февруари 2018 г. новата имиджова кампания на W&H беше представена на пазара. Какви са целите на кампанията?

Anita Thallinger: Една от целите ни беше, разбира се, да привлечем вниманието на денталната аудитория към W&H, както и да се отличим от конкурентите си чрез новия имидж.

Освен това искахме да покажем на денталните лекари и техните екипи, че W&H е винаги насреща, когато се нуждаят от подкрепа, в качеството ни на доставчик на решения за денталната практика. Правим всичко възможно, за да им помагаме да се справят с ежедневните предизвикателства в тяхната работа.

 

Както вече споменахме, новата кампания на W&H, чийто слоган е „От пациент станете фен“, няма да се фокусира върху компанията, а върху самите зъболекари и денталните екипи. Защо избрахте този подход за кампанията?

Искаме нашите клиенти, т.е. зъболекарите и денталните екипи, да знаят, че W&H цени техния труд, отдаденост на работата и професионалните им умения. Като производител на иновативни дентални решения нашата цел е да предоставяме на потребителите продукти с добавена стойност.

Тъй като денталните екипи трябва да посветят цялото си внимание на пациентите и лечебния процес, оптимизирането и подпомагането на работния процес е основна задача за W&H. Нашите иновативни продукти са не просто с високо качество – те са интуитивни, надеждни и най-вече прецизни. Намерението ни е да подкрепяме денталните лекари и техните екипи, като им предоставяме продукти, които отговарят на техните изисквания.

 

В кампанията са представени усмихнати зъболекари и пациенти. С какво се различава кампанията на W&H от конкуренцията?

Действително е така – в сравнение с предишната ни кампания на пръв поглед новите реклами изглеждат различни от традиционното. Въпреки това W&H е компания с добре познато чувство за хумор. В новата кампания това се вижда в табелките с имената на зъболекарите от снимките.
Ако някой е особено добър в това, което прави, името му става синоним за това нещо, човекът се превръща в олицетворение на уменията си и по този начин печели фенове. В това се състои подходът на W&H към новата кампания: в очите на пациентите зъболекарите от рекламите се превръщат в д-р Phil Good, д-р X. Pert, д-р I. Novativ, д-р S. Mile, д-р I. Trust или д-р Sue Perstar*, които олицетворяват доверието, компетентността, щастието или иновативния дух.

 

За фотосесията не сте използвали услугите на професионални модели, а вместо това сте работили с ваши колеги от W&H. Как приеха колегите ви фотосесията?

Във W&H концепцията за екипност е много важна. Нашите служители са в контакт с различни аспекти на денталната медицина всеки ден. Те се зарадваха на промяната в гледната точка, на това, че успяха да обуят обувките на клиента.
Що се отнася до самата фотосесия, успяхме да намерим трима зъболекари в Залцбург, които предоставиха модерните си клиники за снимачна площадка. Зъболекарите и техните асистенти също така ни даваха съвети по време на продукцията – именно затова снимките изглеждат толкова автентични. Смятам, че от емоциите на снимките си личи колко много се забавляваха всички.

 

Получили ли сте вече обратна връзка за имиджовата кампания от ваши клиенти и партньори?

Проведохме анкета сред около 100 зъболекари още във фазата на разработка. Тествахме самата концепция, идеята с табелките с имената и други аспекти на кампанията и получихме много положителна обратна връзка. Очакваме с нетърпение една вълнуваща година.

 

Благодарим ви за отделеното време.

 

*Редакционна бележка: Става дума за игра на думи и изброените имена буквално се превеждат съответно като д-р Чувства се добре, д-р Експерт, д-р Иновативен, д-р Усмивка, д-р Доверявам се и д-р Суперзвезда.

error: Съдържанието е защитено!