W&H помага на ежедневните герои

Новата имиджова кампания на W&H с мотото „От пациент станете фен“ цели да отдаде дължимото на денталните професионалисти. Тези „ежедневни“ герои показват на своите пациенти, че са в сигурни и надеждни ръце, независимо с какъв проблем са посетили зъболекарския кабинет. Те демонстрират пълна отдаденост на своята работа и винаги успяват да накарат пациентите си да се усмихнат. Дори най-малките затруднения на пациентите за тях са повод за сериозна загриженост. Те правят пациентите си щастливи, поради което непрекъснато печелят нови фенове.

С новата си кампания W&H дава на тези герои признанието, което заслужават. С перфектен баланс между знания, емпатия и технологии, те могат да постигнат оптимални резултати. W&H помага на денталния екип в ежедневните му задачи, като портфолиото от иновативни продукти на компанията е ключ към успеха. „Мотивират ни ежедневните предизвикателства, с които се сблъсква денталният екип.

Като доставчик на решения, нашите продукти съдействат за възможно най-гладкото протичане на работния процес в денталната практика“, заяви управляващият директор на компанията Peter Malata. „Благодарение на иновативните дентални технологии, които идеално отговарят на нуждите на нашите потребители, денталният екип може да отдаде цялото си внимание на това, което е истински важно: пациента. Нашата роля в успеха на клиентите ни е голяма, тъй като им помагаме да превърнат пациентите в свои фенове.“

Кампанията цели да представи W&H по атрактивен начин, който отличава компанията от конкуренцията. В очите на пациентите зъболекарите се превръщат в д-р Phil Good, Х. Pert или Sue Perstar* – олицетворение на експертизата, иновативния дух и доверието. Резултатът е модерна, международно приложима кампания с емоционални изображения, заимствани от денталната практика. Ясно видимите табелки с имената на д-р Phil Good или д-р X. Pert служат за обединяващ визуален елемент, който ясно предава посланието на компанията.

Новата имиджова кампания на W&H ще бъде представена във всички комуникационни канали на компанията от
март 2018 г.

error: Съдържанието е защитено!