
Д-р Sushil Koirala, Непал
ВЪВЕДЕНИЕ
В съвременното общество, издигащо в култ красотата, повечето хора биха искали да изглеждат и да се чувстват по най-добрия възможен начин предвид факта, че видът на лицето и на цялото тяло играе ключова роля за самочувствието, щастието и потенциално за успеха. Без съмнение е в човешката природа да приписваме положителни черти на характера на хора, които са атрактивни, и тези хора често получават преференциално отношение в много различни ситуации.1 Красотата е субективна и трудна за дефиниране, понеже тя е в очите на гледащия, и същото важи и за красотата на усмивката. Множество изследвания са доказали, че усмивката е силен социален инструмент, който може да наклони в своя полза междуличностната комуникация и преценка при безброй различни случаи. В бизнесите на световно ниво красивите усмивки се използват широко като маркетингово средство за вменяване на положителни емоции сред фенове и потребители.