Основният проблем, който води пациентите в клиниката ни, е обеззъбяването на горна челюст. Всеки пациент желае да получи функционално възстановяване с особено внимание към естетиката. При оглед на меките тъкани на лицето в профил и анфас се вижда голяма редукция в опората на устните вследствие

Богатият на тромбоцити фибрин (PRF) може да играе важна роля в оралната и лицево-челюстната хирургия, имплантологията, парoдонталната регенеративна терапия и възстановяването след екстракция. [gallery columns="2" link="file" size="medium" ids="1483,1482"] Фибринът е резервоар за тромбоцити, които бавно освобождават растежни фактори и цитокини, които от своя страна са ключов

Създателят на системата Biometric - д-р Timo Paberit, кoйто ще посети България на 30-31 март, за да презентира лично своята разработка с лекция и практически курс (подробности вижте на дясна страница), разказва историята на раждането на имплантологичната система и представя приложението ù с клиничен случай   Работил

Когато д-р Едуард Енгел за първи път класифицира малоклузиите в ортодонтията, той ги разделя на клас I, клас II и клас III, които са основните категории, по които определяме случаите и днес. Базирайки своята класификация на сагиталната равнина, д-р Енгел утвърждава първостепенната важност на сагиталните

В днешно време използването на импланти за лечение на частично или пълно обеззъбяване е сигурен, ефективен и дълготраен терапевтичен метод. Употребата на импланти започва през 80-те години на XX век. Оттогава постоянно се създават и развиват нови материали, дизайни и техники. Всичко това води до

Пародонтитът е най-честото хронично възпалително заболяване при възрастни пациенти в европейските популации. 8 от всеки 10 души над 35 години страдат от проблеми с венците. Те са асоциирани със системни заболявания като диабет тип 2, сърдечносъдови заболявания и инфаркт. Въпреки че пародонталните заболявания са толкова

В различни проучвания е установена връзка между пародонталното здраве и сърдечно-съдовите заболявания, стерилитета и диабета. Списание Prevention представя един обзор на новите доказателства и хипотези 1. Рак на гърдата Едно проучване от 2015 г., публикувано в списание Cancer Epidemiology, Biomarkers and Prevention, разкрива, че жените след менопауза са

Употребата на течния бълк фил композит Tetric EvoFlow Bulk Fill ускорява и улеснява обтурирането на дистални зъби Teчните бълк фил композити се използват за възстановяване на дентина при клас I и клас II кавитети. В настоящата статия е презентиран директен лечебен подход, който е идеален за случаите

В съвременното протезиране поставянето на зъбни импланти се практикува толкова често, колкото и другите утвърдени методи. Титанът (Ti) и титановите сплави са все още най-широко използваните материали в денталната медицина и ортопедията1, 2. Титанът притежава добра механична стабилност, ниска плътност (4.5 g/cm3), високо съотношение между

error: Съдържанието е защитено!