Пълното дезинфекциране на корено-каналната система, когато се вземат под внимание всички фактори, е значително предизвикателство. Ако я разгледаме на нанониво, има приблизително 76 000 дентинови каналчета на квадратен милиметър. Всяко от тях може да се превърне в дом на бактериални колонии. Освен това може да

Доклад на клиничен случай на ендодонтско лечение с прилагане на радиално излъчващи накрайници   Ендодонтската терапия е начинът за лечение на зъби с апикален периодонтит и вътрешна резорбция (ВР), тъй като целта е да се елиминират бактериалното замърсяване, гранулационната тъкан и кръвоснабдяването към кластоцитите, които често се

Главната цел на ендодонтията е да лекува или предотвратява появата на ендодонтска патология чрез подходящо почистване, дезинфекция и обтуриране на корено-каналната система. Това се постига чрез един от трите основни ендодонтски подхода: Ортоградна или конвенционална терапия, която се прилага, когато зъбът е с налична пулпна

Технологичният напредък в денталната медицина през последното десетилетие доведе до по-масово навлизане на денталния микроскоп (ДМ) в зъболекарската практика. И докато преди време използването му се свързваше само със специализираната помощ (ендодонтия), напоследък става все по-широко приет от общопрактикуващи зъболекари с желание да изпълняват рутинни

Изправени пред все по-скъпото здравеопазване, застаряващото население и напредъка на информационните технологии, лекарите, правителствата и населението като цяло търсят начини да се концентрират върху персонализирани решения, за да избегнат потенциално рисковани и скъпоструващи последствия от инвазивните дентални лечения. Иновациите в сферата на денталната имплантология и

В началото на декември 2017-а Dental Tribune Bulgaria – издател на Dental Tribune и организатор на конкурса „Усмивка на годината“, и новата международна уелнес телевизия с български собственици - WNESSTV, подписаха договор за партньорство. Иновативният телевизионен канал, създаден с идеята чрез своето съдържание да мотивира

Представете си, че влизате в кабинета си всеки ден, чувствайки се уверени, че каквото и да се случи, ще можете да се справите. Ще решите лесно даден проблем по начин, по който не само вие ще се чувствате доволни от себе си, но и вашите

Представете си следната ситуация: вашият пациент пристига в кабинета едновременно отпуснат и спокоен. Макар да посещава практиката ви за първи път, е запознат с нея и се ориентира в обстановката добре. Без да има необходимост от допълнително представяне, пациентът сяда на денталния стол и ортодонтската

Поставянето на импланти, направлявано съобразно бъдещата протетична конструкция, е ключов фактор за успешна имплантологична терапия1-4. Следователно компютърно воденото поставяне на импланти с помощта на хирургични шаблони става все по-популярно благодарение на подобреното планиране и по-голямата точност на прехвърлянето на виртуалния план към хирургичната ложа в

Устройството, комбиниращо в едно диоден лазер 975 nm и радиочестотен генератор 2.2 MHz (LaserHF; MedLas Medical), се оказа уникално по рода си и ефективно решение за мениджмънт на меките тъкани в денталната практика. В търсене на оптимални инструменти за лечение на меките тъкани лазерът и

error: Съдържанието е защитено!